اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۹۷۸

کات:تراکتور با وجود برتری‌ در یکی از ۲ دیدار اخیرش شکست خورد

کات:تراکتور با وجود برتری‌ در یکی از ۲ دیدار اخیرش شکست خورد
سرمربی الجزیره امارات پیش از دیدار با تراکتورسازی گفت:ما در بازی فردا به امتیازات کامل آن نیاز داریم تا امید خود را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه داریم.
۲۳:۰۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

 تین کات، سرمربی الجزیره امارات پیش از دیدار با تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی فردا برای هر دو تیم سخت و پیچیده خواهد بود. ما در این بازی نیاز داریم تا شکست اخیرمان مقابلالاهلی عربستان را جبران کنیم. با پیروزی مقابل تراکتور می توانیم فرصت خود را برای صعود به مرحله بعد تحکیم ببخشیم. این موضوع برای تراکتورسازی نیز صدق می‌کند. این تیم در ۲ بازی اخیرش با وجود اینکه در یکی از آنها طرف بهتر بازی بوده ولی شکست خورده است و آنها نیاز شدیدی به امتیاز کامل بازی با ما دارند.

وی افزود: ما در بازی فردا به امتیازات کامل آن نیاز داریم تا امید خود را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه داریم. ما باید در تعامل با رقیب ایرانی خود باهوش باشیم و تمرکز خود را در هر دو نیمه حفظ کنیم تا بتوانیم از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کنیم و به نتیجه مطلوب را به دست بیاوریم.

سرمربی الجزیره در پایان درباره از دست دادن مبارک، سازنده اصلی تیمش در این بازی گفت:  از ابتدای فصل ما با چنین اتفاقاتی مواجه شدیم و بازیکنان کلیدیمان را در ترکیب نداشتیم ولی در تمام آن بازی‌ها جایگزین آنها خیلی خوب عمل کردند و ما با دست پر زمین بازی را ترک کردیم.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین